lørdag 27. juni 2009

Oppussingsprosjekt :)








Lenge siden jeg har blogga nå.....hmmm.... nå om dagen går tankene mine til det o store oppussingsprosjektet mitt:)




skal male stua og noen møbler:) fått masse god hjelp av svigerinna til min kjære....hu er råflink:)




så her kommer noen bilder av møblene vi pusser opp..... ikke helt ferdige enda da....






her er ett av bordet..... blitt malt i fargen chi.....

















å her er ett av sjenken,også malt i fargen chi...







ett av vitrine skapet som var lakkert eik.... malt i fargen chi...













Er storfornøyd med resultatet:)

Så nå må jeg få pusset ned det som skal pusses ned her på stua så jeg får satt igang med malinga:) gleder meg til å få alt på plass:) bestillt meg ett kjempelekkert speil hos søstrene mylius på lena...... en tur til ikea skal også til:)

Fargene som skal på veggene her er marrakesh og chi..... m på tapeten og chi på panelet ,listverk,trapp og vinduer......tenker det blir stilig;)

Jepp,men det får vel være nok for denne gang:)

Gonatt! :)

4 kommentarer:

  1. Ser veldig bra ut!! Kan godt skjønne at du higer etter å få ferdig stua nå :) Venter i spenning på bilder av alt fix ferdig.
    Klem!

    SvarSlett
  2. Blir morro når alt er ferdig ja:) ser frem til det..... tror jeg må sende lillemann bort på en overnatting så jeg får gjort litt her.... er liksom ett tiltak å få gjort noe på kveldene om dagen ..... malinga er jo i hus nå så må få unna pussinga.....*pjuh*

    SvarSlett
  3. dette ser fryktli lovende ut ! :) gleder meg også til å se prosjektet ferdig :) pussing er no drit.. men kanskje je hjælper deg med et malingsstrøk da vettu ;) klem!!

    SvarSlett
  4. åhhhh,du er snill snuppa:) hihi:) kunne jo vært fint med en bitteliten dugnad med påfølgende grillings:)

    klem

    SvarSlett